Стели, Пілони

  Якщо ви розташували свій об’єкт далеко від прохідної частини вулиці найкращою рекламною конструкцією для вас буде стела або пілон. Головна  перевага стели – висота, тому її добре видно з далеких відстаней і вона гарно фокусує увагу клієнта.

  Рекламна стела – це велика конструкція рекламного, інформаційного або навігаційного призначення зі світловими динамічними або статичними елементами, розміщена на окремому фундаменті і добре проглядається з достатньої відстані. 

  Пілони мають габаритні розміри не більше 2-2,5 метрів та призначені для виконання навігаційних функцій. Найчастіше це інформаційні покажчики у торгових центрах, на стоянках супермаркетів, територіях автосалонів, АЗС,  складських терміналах.

ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ

  В основі рекламної стели знаходиться потужний металевий каркас, який встановлюється на спеціально підготовлений фундамент. Ця силова конструкція  несе всі основні навантаження. Сучасний вигляд надається за допомогою облицювання композитним матеріалом різних виробників. Як рекламні елементи використовуються вивіски, класичні та фрезеровані лайтбокси, об’ємні літери зі світлодіодним підсвічуванням, формовані логотипи та інші. Зазвичай виготовляються двосторонні конструкції.

ВИДИ РЕКЛАМНИХ ​​СТЕЛ І ПІЛОНІВ

  Стела при в’їзді до населеного пункту – це велика монументальна конструкція з позначенням назви міста та символіки у вигляді герба. Останнім часом стала помітна тенденція створення стел у сучасному дизайні для заміни старих радянських конструкцій.

  1. Рекламна стела для торгових комплексів – це потужна рекламна конструкція висотою до 30 метрів, що є стовпом, на якому розміщені окремі світлові короби з рекламою орендарів. Нагорі розміщується великий світловий логотип торгового комплексу. Місце її розташування вибирається в безпосередній близькості від будівель з урахуванням максимальної видимості для покупців. Вони можуть бути одно – , дво – і тристоронні і поєднувати різні технології рекламного виробництва.
  2. Стела для автосалону призначена для ідентифікації автодилера за маркою автомобілів, що продаються. В якості інформації використовується фірмовий логотип, який виготовляється методом вакуумного формування та назва підприємства. Зовнішній вигляд, місця розташування інформації, типорозміри, матеріали, що використовуються, вже затверджені представництвами концернів і однакові для всіх салонів. Усі технології виробництва прописані у спеціальних виданнях з оформлення дилерських центрів – брендбуках.
  3. Рекламні стели для бізнес-центрів служать для відображення назв фірм розташованих у будівлі і чимось нагадують стели ТРЦ, проте мають менші розміри. Ці рекламні конструкції мають індивідуальний дизайн і повинні архітектурно вписуватись у існуючу стилістику будівлі. Замовник заздалегідь передбачає місце для її розташування, щоб вона знаходилася максимально близько від входу та допомагала відвідувачам орієнтуватися та знаходити потрібну фірму.
  4. Стела основний інформаційний елемент АЗС. Рекламні стели на АЗС служать для зазначення цін на пальне, наявності додаткових послуг та найменування автозаправного комплексу. Інформація має можливість швидкої заміни за допомогою застосування світлодіодних табло чи цифрових змінних сегментів. Такі інформаційні конструкції розташовуються перпендикулярно дорозі та мають дві робочі сторони.

  Усі види конструкцій стел та пілонів виготовляє компанія «ALL-SKY» із якісних сертифікованих матеріалів, з гарантійним обслуговуванням та довгим строком служби.

ЕТАПИ ВИГОТОВЛЕННЯ РЕКЛАМНИХ КОНСТРУКЦІЙ СТЕЛА ТА ПІЛОН
  1. Почніть роботу із розробки якісного дизайну. На цьому етапі найпростіше вносити зміни та правки, коригувати бюджет проекту. Дуже часто фінальна візуалізація допоможе визначити необхідні габаритні розміри, вибрати освітлення, отримати уявлення про матеріали, що використовуються.
  2. Отримання попереднього кошторису. На підставі дизайну та габаритних розмірів підбирається необхідна технологія виготовлення, виробляються орієнтовні прорахунки. Це дозволить вписатися до запланованого бюджету та уникнути додаткових витрат. Наприклад, вартість стандартної конструкції висотою 6 метрів може відрізнятися в рази, залежно від складності роботи та матеріалів, що використовуються.
  3. Узгодження конструкції. Це питання більше стоїть у юридичній площині. Скрізь є свої правила та способи отримання дозволу. Десь взагалі не треба отримувати жодних дозволів. Ці питання слід з’ясувати до початку виготовлення конструкції.
  4. Підготовка проекту та погодження дизайн-макету. Передбачає фінальне узгодження окремих елементів конструкції, каркасу, кольорової гами матеріалів, що використовуються для її виготовлення.
  5. Виготовлення та монтаж рекламної стели, пілону.

  Вартість стел або пілонів у компанії «ALL-SKY»  завжди прораховується індивідуально і залежить від складності окремих конструктивних елементів. Якщо ви бажаєте отримати попередній розрахунок або консультацію звертайтеся  до нашого відділу продажів.

МИ чекаємо вашого дзвінка

Контактні дані

  • +38 067 43 092 43
  • +38 098 184 1111
  • +38 0432 655 277
  • м.Вінниця, вул. Соборна 7
  • Пн-Пт 09:00-18:00
  • allsky@all-sky.com.ua

Залишити заявку